Hur vill du logga in?

Med e-legitimation får du snabbare och bättre service. Du kan till exempel få hjälp i ett personligt möte direkt på webbplatsen. Det tar bara några minuter att skaffa en e-legitimation!

Så här skaffar och använder du e-legitimation

Om du har problem med att logga in med din e-legitimation, behöver du först säkerställa att det inte är något fel med själva e-legitimationen. Det gör du lättast på Bank-id:s supportsida. Där kan du även läsa om inställningar för olika webbläsare och se vanliga frågor och svar om bank-id.

Bank-id:s support

Du kan behöva uppdatera ditt bank-id till senaste versionen.

Uppdatera säkerhetsprogrammet för ditt bank-id

Har du testat din e-legitimation på Bank-id:s supportsida och det ändå inte fungerar?

Kontakta vår tekniska support

To use our digital services at the Swedish Public Employment Service, you need to have an e-identification which validates a Swedish personal identity number or a Swedish coordination number. With an international e-identification you will not get full access to our digital services.