- Om Arbetsförmedlingen
- Statistik och publikationer
- Pressrum
- Jobba hos oss
- För leverantörer
Om det är du som leverantör upptäcker att betalningen är felaktigt till exempel att ni har fått för lite betalt, fått för mycket betalt eller inte fått betalt alls, då ska ni som leverantör skicka in en beskrivning av ärendet till utbetalning@arbetsformedlingen.se
Beskriv ärendet kortfattat med hjälp av följde rubriker:
a. Vad har hänt?
b. Vad är gjort?
Det är viktigt att ni anger såväl ärendenummer samt KA-nummer det gäller.
Om ni har frågor eller är osäker på något går det att ringa 0771-600 002
(knappval 3)
Har du problem med Arbetsförmedlingens webbstöd — exempelvis vid inloggning, behörighet eller registrering av uppgifter?
Teknisk support 0771-416 416 (måndag 8-18, tisdag-fredag 8-16.30)
Kontakta TendSign
Kontakta oss via e-post
Du får då reservrutinsblanketter. Notera att denna reservrutin endast kan användas vid driftstopp på mer än 24 timmar.
Har du frågor till leverantörsuppföljare, mejla till sektionen-leverantorsutveckling@arbetsformedlingen.se
Cookies och personuppgifter. På arbetsformedlingen.se använder vi kakor (cookies) för att våra tjänster ska fungera på bästa sätt. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du att vi använder dem. Så använder vi cookies.