Nöjd eller missnöjd?

0771-60 70 00
vardagar 10.00-14.00


Arbetsförmedlingen Kundrelationer
Box 3000
831 03 Östersund

Tyck till om Arbetsförmedlingen

Kundrelationer vill gärna ta del av dina synpunkter på Arbetsförmedlingens verksamhet för att myndigheten ska bli bättre.

Du är välkommen att lämna både positiva och negativa synpunkter. Kundrelationer har inte beslutsrätt och kan inte ändra beslut, men vi kan lämna information om hur du kan gå vidare med ditt ärende. Vid behov kan vi hjälpa till med kommunikationen med lokalkontoret.

För att kunna utreda dina frågor eller synpunkter på ett effektivt sätt vill vi att du använder webbformuläret i första hand. Du kan också mejla ditt ärende till oss.

Du har rätt att vara anonym. Men för att kunna ha möjlighet att titta på ditt specifika ärende och återkoppla till dig behöver vi dina person- och kontaktuppgifter.

Webbformulär bevakas hela dagen.










Om du föredrar att kontakta oss via telefon når du oss på nummer: 0771-60 70 00. Våra telefontider är vardagar mellan klockan 10 och 14.

Om du vill ställa en fråga eller lämna information till Arbetsförmedlingen gör du det enklast till Arbetsförmedlingen Direkt på telefon 0771-416 416. Telefontiderna är: måndag till fredag 8-20 samt lördag och söndag 9-16. Du kan också besöka ditt lokala kontor eller ringa via Arbetsförmedlingens växel: 0771-60 00 00.

Frågor och synpunkter som rör hemsidan lämnar du enklast via mejl till Teknisk support.