Logga in på Min sida

Välj hur du vill logga in

× Hej! Vi har gjort om den här sidan för att göra det lättare att se och välja möjligheten att logga in med e-legitimation, så som Mobilt BankID, BankID eller Telias e-legitimation.

Mer information

Vi rekommenderar att du loggar in med Mobilt BankID, BankID eller e-legitimation. Då har vi möjlighet att ge dig snabbare och bättre service.

Så här skaffar och använder du e-legitimation

Om du har problem med att logga in på arbetsformedlingen.se med din e-legitimation, behöver du först säkerställa att det inte är något fel med själva e-legitimationen. Det gör du lättast på BankIDs supportsida. Där kan du även läsa om inställningar för olika webbläsare och se vanliga frågor och svar om BankID.

BankID support

Det kan också vara så att du måste uppdatera ditt BankID till senaste versionen.

Uppdatera BankID säkerhetsprogram

Har du testat din e-legitimation på BankIDs supportsida och fortfarande inte får det att fungera?

Kontakta vår tekniska support

Användarnamn och lösenord

Om du har problem att logga in med användarnamn och lösenord, börja med att kontrollera att du inte har Caps lock på. Både lösenord och användarnamn känner skillnad på stora och små bokstäver.

Om du kopierar och klistrar in ditt användarnamn eller lösenord kan det ibland följa med blanksteg i det du kopierar. Då är det bättre att skriva in uppgifterna för hand istället.

Har du inte loggat in på tolv månader raderas ditt konto och samtliga sparade uppgifter. Om du inte loggat in på tre månader är du inte längre sökbar för arbetsgivare. Logga gärna in på ditt konto regelbundet och för att slippa krångel i framtiden, rekommenderar vi att du loggar in med e-legitimation istället.

Logga in till andra tjänster

© Arbetsförmedlingen