Lättläst svenska

Här finns lättläst information
till dig som besöker Arbetsförmedlingen.

Du kan läsa om
vad vi på Arbetsförmedlingen
kan göra för dig.

Alla är välkomna att söka jobb hos oss,
både du som inte har något jobb
och du som vill byta från det jobb du har.

Ta kontakt med en arbetsförmedlare
om du vill ha stöd av en person.

Du kan komma till en arbetsförmedling,
ringa, chatta eller skicka e-post.

Vi arbetar med att göra den här sidan bättre.

Information som tas fram just nu
är bland annat faktablad
om nystartsjobb och instegsjobb.

Lättläst information om att skriva en jobbansökan
kommer också att finnas här.

Ny på Arbetsförmedlingen?

Se filmen för dig som är ny hos oss.
Filmen finns på olika språk.